صداي جيرينگ كي درمي‌آيد؟
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
صداي جيرينگ كي درمي‌آيد؟
نوشته شده در 12 دی 1389
بازدید : 26
نویسنده : مولوی

صداي جيرينگ كي درمي‌آيد؟
سامانه بانكداري موبايل همراه اول، با نام تجاري «جيرينگ» راه اندازي شد.

به گزارش سينا، اين سامانه يك سرويس جديد براي انجام آسان امور مالي، مانند دريافت و پرداخت بهتر و اقتصاد خانواده طراحي شده است كه عمليات مالي خود را در هر زمان و هر مكان با اطمينان انجام مي‌دهد.

براي ثبت نام مشتركان همراه اول به منظور استفاده از سامانه جيرينگ، ابتدا كاربر، شماره 123#* را گرفته و سپس شماره صفر را بايد وارد كند تا اطلاعات شخصي كاربر مورد تاييد قرار گيرد، پس از اين مرحله رمز خود را توسط پيامك دريافت خواهد كرد.

خدمات جيرينگ شامل 6 سرويس است كه تلفن همراه را به يك كيف پول الكترونيكي تبديل مي‌كند، انتقال شخص به شخص، پرداخت صورتحساب‌هاي ماهانه، پرداخت‌هاي روزانه، اقتصاد خانواده، واريز و برداشت وجه و شارژ اعتباري را ممكن مي‌كند.

سرعت، امنيت، دسترسي بالا و كاركرد آسان اين سرويس، باتوجه به ضريب نفوذ بالاي تلفن همراه و پوشش 90 درصدي همراه اول در كشور، از ويژگي‌هاي اين سامانه معرفي شده است.

البته بايد منتظر ماند و ديد با توجه به اختلالات زيادي كه همواره در تماس‌هاي تلفن همراه وجود دارد، كاربران تا چه اندازه به بانكداري موبايلي در كشور اعتماد خواهند داشت و آيا اپراتورهاي مخابراتي خواهند توانست در عمل بستري امن براي نقل وانتقالات مالي كاربران فراهم آورند؟



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: